Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie.
A nic nie stanowi lepszej i bardziej powszechnej reklamy niż ulotka.
Jest niedroga, praktyczna i dostępna dla każdego.
Szczególnie wyróżnia się tutaj ulotka składana. Często niepozorna i skromna, a po rozłożeniu bogata w informacje. W zależności od wybranego formatu, rodzaju papieru i projektu graficznego może stać się jednorazową informacją rozdawaną na ulicy lub elegancką, szeroką ofertą firmy przeznaczoną dla kluczowych klientów.
Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które nie potrafią zdecydować jakie informacje są dla niech najważniejsze do przekazania.
Możliwości jej wykorzystania są tak nieograniczone jak dowolność jej wykonania.
Składana może być w C, w Z lub po prostu na pół. Standardowo wykonana na wysokiej jakości papierze kredowym będzie klasyczna ulotka reklamową. Dodając jej perforacje można stworzyć kupony rabatowe, a po wydrukowaniu na ozdobnym papierze z piękna grafiką stanie się ujmującym zaproszeniem.
Dzięki możliwości dwustronnego zadruku w pełnej gamie kolorów CMYK na kilku stronach składanej ulotki można przekazać wiele dodatkowych informacji, które mogłyby się nie zmieścić na klasycznej nieskładanej.
Odpowiednia reklama stała się dźwignią nie jednego sukcesu.