Kontakt
W jaki sposób skontaktować się z kadruk.pl?
W pasku menu znajdziesz link „Kontakt”, gdzie znajdują się wszystkie potrzebne dane.
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź biura obsługi klienta na zapytanie ofertowe?
Czas oczekiwania na kalkulację indywidualną wynosi od 1 do 4 godzin w zależności od aktualnej liczby zapytań i wykonywanych kalkulacji. W przypadku większej liczby zapytań, odpowiadamy w czasie maksymalnie 24 godzin od złożenia zapytania.,
Zamówienia
Jakie produkty dostarcza Drukarnia KAdruk?
Drukarnia KAdruk jest internetową drukarnią specjalizującą się w druku offsetowym oraz cyfrowym. W naszym serwisie zamówisz wysokiej jakości materiały poligraficzne, między innymi albumy, książki, opakowania, artykuły papiernicze i artykuły reklamowe. Pełną ofertę znajdziesz na głównej stronie portalu lub rozwijając zakładkę „Produkty” z głównego menu dostępnego na każdej podstronie.
W jaki sposób złożyć zamówienie Online?
Po znalezieniu produktu, który chcesz zamówić i wybraniu właściwych parametrów, po prostu dodaj go do koszyka.
W kolejnych krokach będziesz poproszony o dodanie pliku, uzupełnienie danych do dokumentu sprzedażowego i o wybór jednej z naszych bezpiecznych form płatności.
W jaki sposób mogę zamówić produkty niedostępne na stronie?
Aby zamówić produkt niestandardowy, znajdź w liście produktów „produkt niestandardowy” i tam złóż zamówienie lub skontaktuj się z działem obsługi drukarni.
Czy mogę zamówić produkt w niestandardowym formacie?
Oczywiście, Klient ma możliwość zamówić każdy niestandardowy produkt, którego oferta nie jest dostępna w sklepie internetowym. Wystarczy podać dane do wyceny poprzez formularz kalkulacyjny dostępny na naszej stronie, nasz konsultant przygotuje indywidualną wycenę wraz z terminem realizacji.
Czy mogę zamówić produkt niedostępny w standardowej ofercie?
Oczywiście, Klient ma możliwość zamówić każdy niestandardowy produkt, którego oferta nie jest dostępna w sklepie internetowym. Wystarczy podać dane do wyceny poprzez formularz kalkulacyjny dostępny na naszej stronie, nasz konsultant przygotuje indywidualną wycenę wraz z terminem realizacji.
Czy przed drukiem materiałów reklamowych są wykonywane odbitki próbne?
Proof jest dodatkową usługą. Na Twoje życzenie możemy wykonać proof cyfrowy. Proof cyfrowy możesz zamówić klikając „proof cyfrowy” w zakładce produkty.
Skąd mogę mieć pewność, że dla danego produktu wybiorę odpowiedni surowiec?
Przy każdym produkcie zamieszczone są tylko te surowce, które są dla niego najbardziej optymalne.
Zapomniałem hasła / loginu co zrobić?
Należy skorzystać z opcji „przypomnij hasło” dostępnej w panelu Klienta w naszym serwisie internetowym.
W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?
By zmienić dane do konta, należy wejść do „moja strefa”
następnie wybrać „moje dane”.
Jak mogę podmienić pliki do zamówienia?
Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest twoje zamówienie, najlepiej z skontaktować się z działem obsługi drukarni.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia produktów dostępnych w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 6 dni roboczych. Może on zostać skrócony na życzenie Klienta, który ma możliwość w trakcie składania zamówienia wybrać krótszy termin realizacji w zamian za zwiększoną opłatę. Datę wykonania zlecenia w każdej chwili można sprawdzić w panelu Klienta. Czas realizacji produktów wycenianych indywidualnie jest ustalany indywidualnie przez Klienta z kierownikiem produkcji.
Czy mogę zamówić wykonanie projektu graficznego?
Tak, Klient może zamówić wykonanie projektu graficznego, wysyłając email z zamówieniem oraz informacją o numerze zamówienia druku, do którego należy przygotować Projekt, jak również z materiałami (tekst, loga, zdjęcia etc.) niezbędnymi do wykonania projektu. Koszt prac graficznych ustalany jest indywidualnie.
Czy mogę wznowić druk pracy archiwalnej bez ponownego umieszczania plików na serwerze?
Tak oczywiście. Wystarczy podać numer poprzedniego zamówienia/ID zamówienia oraz potwierdzić prawidłowość zarchiwizowanych plików.
Czy mogę sprawdzić aktualny status mojego zamówienia?
Klient otrzymuje systemowe powiadomienia informujące o statusie zamówienia. Jednocześnie można go sprawdzić w każdym momencie w panelu Klienta po zalogowaniu.
Czy mogliby Państwo wgrać za mnie plik z serwera xxx.yyy.zzz do zamówienia?
Pliki należy wgrywać do systemu na etapie składania zamówienia. W innych, szczególnych przypadkach prosimy o wgranie go na dostępny serwer FTP ( dane w regulaminie) lub przesłanie go w mailu z informacją jakiego ID zlecenia dotyczy.
Gdzie mogę dopisać uwagi do zlecenia ?
Możliwość taka występuje na etapie składania zlecenia. Prosimy wpisać je w okno „Uwagi”.
Czy produkty ze sklepu mogą być drukowane na papierze o innej gramaturze niż możliwa do wybrania?
Produkty odbiegające od opisu sklepowego mogą zostać wydrukowane w oparciu o indywidualne zamówienie poprzedzone wykonaniem kalkulacji.
Jak zamówić kilka wzorów wizytówek lub ulotek. Czy liczy się ilość będąca sumą wszystkich wzorów ?
Niestety nie. Należy wybrać ilość odpowiednią dla jednego rodzaju i dołączyć właściwy plik odpowiadający konkretnemu wzorowi. Czynność tą należy powtórzyć w ramach tego samego zlecenia do momentu zamówienia wszystkich wymaganych wzorów.
Płatności
Jakie są dostępne formy zapłaty?
Płatności PayU, Płatność kartą kredytową, Płatność przelewem tradycyjnym.
Jaki jest podatek VAT na usługi drukowania?
W przypadku cen gotowych produktów w sklepie jak i standardowych kalkulacji podatek ten wynosi 23%. W przypadku posiadania numeru ISBN na drukowaną publikację – 5%, numeru ISSN – 8%. Przy wystawianiu faktury unijnej i wysyłce za granicę VAT wynosi -0%.
Dostawa
Jaki jest czas dostaw?
Przy każdym produkcie po wybraniu wszystkich parametrów podana jest data wysyłki. Czas wysyłki zależy od godziny, w której zamówienie zostanie przekazane do produkcji. Kiedy produkt będzie gotowy do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do systemu przewoźnika (numer listu przewozowego), w którym sprawdzisz status przesyłki.
Jakie są dostępne opcje dostawy?
Zamówienia wysyłamy kurierem UPS oraz kurierem Raben.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszty dostawy uzależnione są od wagi zamawianych produktów, jak również od sposobu dostawy. Dostępne opcje dostawy wraz z ich cenami Klient otrzymuje wraz z wyceną. W przypadku zamówień składanych przez sklep internetowy, Klient sam decyduje o sposobie, a tym samym cenie dostawy.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Oczywiście, że tak. Wystarczy skontaktować się z działem obsługi Drukarni KAdruk i przekazać – najlepiej pisemnie informację zawierającą numer danego zamówienia wraz z adresem, na jaki mamy je wysłać.
Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie naszej Firmy w Szczecinie przy ulicy Mariana Rapackiego 2, w godzinach 8-16.
Czy można przyspieszyć termin realizacji zlecenia?
Prace wykonujemy zgodnie z terminem podanym przy danym zleceniu.
Czy jest możliwa dostawa poza granice Polski?
Tak, jest możliwa dostawa za granicę. Cena uzależniona jest od wagi przesyłki, jak również adresu docelowego. Dostawy zagraniczne wyceniane są indywidualnie. Aby otrzymać wycenę należy przesłać emailem dane adresowe wysyłki.
Projektowanie
Jaki jest najmniejszy font, który będzie widoczny po wydruku?
Zalecamy wielkość od 6 pkt przy na farbieniu 100% koloru czarnego – gwarantuje to czytelność fontu.
Jakiego typu pliki akceptujecie?
Przyjmujemy następujące formaty plików: PDF (rekomendowany), TIFF, TIF, ZIP, JPG.
Czy mogą Państwo przeskalować plik do formatu zamówionego?
Jeśli przesłany plik umożliwia dokonanie przeskalowania, to oczywiście bezpłatnie możemy dokonać tego zabiegu.
Co to jest spad?
Spad to odległość pomiędzy linią cięcia a polem zadruku. Wymagany spad to 3 mm.
Czy mogę zlecić druk materiałów odrzuconych podczas procesu sprawdzania?
Tak oczywiście, ale Drukarnia nie odpowiada za ich jakość, czytelności i przydatność do użytkowania. Klient zleca druk niewłaściwie przygotowanych materiałów na własną odpowiedzialność.